Inrichten van uw administratie en boekhouding.
Een goede administratie is overzichtelijk, helder en geeft duidelijk inzicht in de financiële situatie van uw organisatie. Wij helpen u dan ook graag bij het opzetten en inrichten van uw administratie. Een goed begin is immers het halve werk.
Zelf uw administratie doen: online of bij ons op kantoor
Veel klanten kiezen ervoor om hun eigen administratie te doen. Dat kunt u online eenvoudig zelf doen. Via internet heeft u 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot uw eigen administratie. Wilt u liever niet online boekhouden? Dan kunt u ervoor kiezen om uw administratie bij ons op kantoor te doen, zodat u er altijd iemand met u mee kan kijken. Handig toch?
Uw administratie volledig uitbesteden
Als u als ondernemer geen tijd of zin hebt om uw eigen administratie te voeren, dan kunt u dit geheel aan ons uitbesteden. U kunt ons alle bonnen en facturen per post toesturen, we kunnen de (bank)bestanden digitaal inlezen of we komen bij u op kantoor langs om daar uw administratie bij te werken. De keuze is aan u!
BTW aangifte
Voor veel klanten dienen we de aangiften BTW in. Afhankelijk van uw werkzaamheden bent u verplicht per maand, kwartaal of jaar aangifte omzetbelasting te doen. Indien nodig, kunnen we u helpen met uw aangifte.
Interim dienstverlening
Wij leveren ook interim dienstverlening, bijvoorbeeld bij ziekte of zwangerschap. Wilt u meer weten over onze interim dienstverlening en de mogelijkheden voor uw orderneming? Neem dan contact op met Frans van Mierlo voor een afspraak.